Masaż pneumatyczny (uciskowy) BOA

Masaż pneumatyczny BOA (presoterapia) wykonuje się za pomocą specjalnie skonstruowanych rękawów wypełnionych powietrzem pod odpowiednim ciśnieniem. Urządzenie sterujące wytwarza rękawach  fale  delikatnie  uciskające ciało. Te przesuwające się fale uciskowe umożliwiają kompresyjny drenaż limfatyczny, czyli pobudzanie przepływu limfy przez naczynia limfatyczne, które są odpowiedzialne za gromadzenie i odpływ zbędnych produktów przemiany materii z tkanek ciała. Masaż stymuluje aktywność przewodów limfatycznych, oraz przyspiesza metabolizm w tkankach.

Masaż uciskowy modeluje sylwetkę, likwiduje obrzęki czy usuwa cellulit wprowadzając pacjenta w stan relaksu. Poprawia krążenie i dlatego  świetnie sprawdza się również u osób z żylakami. Działa oczyszczająco na cały organizm oraz wspiera po przebytych chorobach zakaźnych, nowotworowych,  terapii sterydowej czy przy odchudzaniu.

Aparat pozwala na przeprowadzenie masażu pneumatycznego, limfatycznego, klasycznego, pulsacyjnego dla kończyn górnych i dolnych. Z powodzeniem można go stosować zarówno w leczeniu jak i w profilaktyce.

Wskazania do terapii: uczucie ciężkich nóg, skurcze,  uczucie obrzmienia,  zastój limfy,  po  porodzie, po usunięciu macicy, po usunięciu węzłów chłonnych pachwinowych, po radioterapii i usunięciu węzłów chłonnych po przebytym nowotworze, menopauza.

Przeciwwskazania: ciąża, choroby skóry, infekcje, zakrzepice żył, nadciśnienie tętnicze, niewydolność nerek, niewydolność układu krążenia, epilepsja.

CENNIK

Masaż Pneumatyczny