Masaż wibracyjny - Aquavibron

Aquavibron to urządzenie do wykonywania masażu wibracyjnego.

Na końcu gumowego węża, przez który przepływa woda, znajduje się specjalna gumowa membrana o różnych kształtach (10 rodzajów), dobieranych do konkretnego schorzenia. Przepływająca przez membranę woda o regulowanym ciśnieniu wprawiana jest w drgania o różnej częstotliwości.  Drgania membrany powodują poprawę ruchomości mięśni i stawów oraz lepsze ich ukrwienie, co skutkuje znacznym przyśpieszeniem regeneracji. Skutek terapeutyczny jest podobny do masażu klasycznego. Pacjent nie ma kontaktu z wodą (zabieg suchy), można jednak przeprowadzać go w kąpieli.

Masaż wibracyjny (Aquavibron) sprawdza się

przy bólach kręgosłupa, międzyżebrowych, po urazach (zwłaszcza tkanek miękkich), reumatoidalnym zapaleniu stawów, zanikach, bólach mięśni, przykurczach, zaburzeniach krążenia obwodowego, znieczulicy skóry, leczeniu tzw. łokcia tenisisty, czy rehabilitacji po zabiegu mastektomii. Ma też działanie przeciwbólowe, bo rozluźnia napięte mięśnie i poprawia samopoczucie, a także uspokaja i relaksuje. Pomaga też przy dolegliwościach natury psychicznej, czyli przewlekłego stresu lub lekkich stanów depresyjnych.  Pozytywne efekty masażu występują również przy dolegliwościach takich jak odleżyny, prostata, moczenie nocne, uporczywe zaparcia, katary nosa, odmrożenia kończyn, objawy niesprawności u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym, przy zespole Downa,  miażdżyca naczyń obwodowych, zrosty jamy brzusznej, astma oskrzelowa, artretyzm,  stwardnienie rozsiane, bóle zatok czołowych, wypadanie włosów czy choroba Parkinsona.

Przeciwwskazaniem

do wykonania masażu wibracyjnego są wszelkiego rodzaju infekcje, gorączka, ostre stany zapalne, choroba nowotworowa, ciąża. Nie powinno się też tego typu zabiegu wykonywać w przypadku zapalenia żył i tętnic, zaawansowanych żylaków, stwierdzonej miażdżycy lub osteoporozy. Przeciwwskazaniem są też zmiany dermatologiczne, np. trudno gojące się owrzodzenia, ropnie, wypryski. Strefy wyłączone z masażu: szyja (z wyjątkiem karku), pachy, pachwiny, sutki i okolica serca.

CENNIK

Aquavibron (10 min)